بهترین متخصص زنان و زایمان

معرفی 5 نفر از بهترین متخصص زنان و زایمان در کشور :

فرناز زند وکیلی در سنندج

لادن آریان پور در شیراز

فریبا حیدری علوی در مشهد

نجمه فائز در سمنان

فرشته بهرامی در شیراز

معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در کشور

ما در این مقاله قصد داریم بهترین پزشکان زنان ایران را به شما معرفی نماییم. همانطور که میدانیم تخصص زنان و زایمان یکی از شاخه های علم پزشکی است که به درمان مشکلات خانم ها می پردازد و به افرادی که در این شاخه تخصص و فعالیت دارند ، متخصص زنان و زایمان گفته می شود. متخصص زنان علاوه بر درمان مشکلات و بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی خانم ها، در زمینه زایمان زنان نیز آموزش دیده اند. خانم ها با توجه به زمان شروع دوره قاعدگی ، یعنی سنین ۱۳ الی ۱۵ سالگی ، زیر نظر یک متخصص زنان قرار می گیرند و اولین معاینه در دوره نوجوانی توسط متخصص زنان انجام می شود.

نحوه انتخاب بهترین دکتر زنان در ایران

قبل از هر کاری برای انتخاب پزشک ، هر فردی باید برای خودش معیار انتخاب قرار دهد. چرا که معیار هر کسی برای خوب بودن دکتر زنان ، بستگی به تجربه های فردی و اولویت های آن دارد. همه ی ما تا به حال با دکترهای باتجربه و حرفه ای ملاقات کرده ایم که با دقت و دلسوزانه نسبت به نگرانی های ما واکنش نشان می دهند و رفتار محترمانه و دوستانه ای با بیماران خود ایجاد می کنند. پس قبل از این به جستجوی دکتر زنان بپردازید ، لیستی از ویژگی های بهترین متخصص زنان وزایمان در کشور از نظر خودتان تهیه کنید. به طور معمول مواردی که برای همگان مهم و حیاتی است و یک دکتر به عنوان بهترین متخصص زنان باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • تحصیلات: پزشک در کدام دانشگاه یا کشوری تحصیلات خود را گذرانده است و آیا دارای بورد تخصصی هست یا نه.
  • تجربه: سابقه کاری پزشک در زمینه مشکلات زنان چند سال است؟
  • تخصص: پزشک در چه زمینه های از جمله بارداری ، نازایی و یائسگی ، زایمان تخصص دارد. سن و وضعیت شرایط بیماران نشان دهنده مهارت پزشک در حوزه مشخص می باشد.

نظر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x